• usp-iconFri frakt över 599kr
  • usp-iconSnabba Leveranser
  • usp-iconSwish & faktura via Klarna
  • usp-icon60 dagars öppet köp
Cart
×

Din varukorg är tom.

Hur lång är leveranstiden från och med beställning?

Din order packas och levereras från vårt lager samma dag som den placeras om den placeras före 15.00. Därefter tar Postnord, Instabox alternativt Budbee över ansvaret beroende av fraktval, och förväntad leveranstid är 1-3 dagar. Vid högsäsonger, jul eller vid röda dagar kan leveranstiden påverkas något med en fördröjning på högst 2 dagar.

Vilka fraktalternativ erbjuder kalsongshopen?

Vi erbjuder hemleverans med Postnord, Instabox och Budbee som leverans till utlämningsställe/paketbox.

Hur mycket kostar frakten?

Frakten är kostnadsfri om din order överstiger 599kr. Om ditt orderbelopp undersiger 599kr kostar frakten 39kr.

Kan jag spåra min order och leverans?

Ja. Du får en spårkod på mail & sms om du valt Instabox eller Budbee som leveransmetod. Om du valt Postnord som leveransmetod kommer du få ett mail, samtidigt som du har möjlighet att spåra ditt paket genom Postnord appen.

Vart levereras mitt paket?

Ditt paket levereras till din postlåda eller till din dörr. Om Postnord har problem med leveransen hem till dig får du en notifikation att varan levererats till närmsta postombud. Om du har valt Instabox eller Budbee kommer ditt paket levereras till en paketbox.

Vad gör jag om jag inte fått min orderbekräftelse?

Om du fått någon orderbekräftelse vänligen se över din skräppost. Om du inte finner din orderbekräftelse i varken inkorgen eller skräpposten vänligen kontakta oss på mail för nytt manuellt utskick.

Vad gör jag om ja fått fel produkt?

Gå till fliken retur och byten, därefter klickar du på knappen ”registrera här”. Välj därefter alternativet fel produkt och följ de 3 olika steg. Vi kommer få in detta i vårat system & samtliga kundärenden är prioriterade.

Hur gör jag en retur?

Gå till fliken retur och byten, därefter klickar du på knappen ”registrera här”. Välj därefter det alternativ som passar bäst. Så snart vi fått in ditt ärende i systemet kommer vi att påbörja behandlingen av din retur.

Jag har inte mottagit någon returetikett i mitt paket?

Av miljömässiga skäl skickar vi inte med någon returetikett i din order. Gå till fliken retur och byten och klicka på knappen ”registrera här”. Följ steg för steg, därefter kommer du få en QR-kod skickad på din mail, eller ett mail/sms med retursedel beroende på fraktmetod.

Hur gör jag om jag vill byta produkt?

Vid byte av produkt hänvisar vi dig till vår sida som handlar om retur och byten. Klicka på knappen ”registrera här” och följ processen steg för steg.

Hur reklamerar jag en vara?

Om du vill reklamera din vara vid skada eller defekt skickar du oss ett foto av den skadade produkten till info@kalsongshopen.se tillsammans med en skriftlig beskrivning på skadan. Reklamation gäller inte om varan är använd.

Vilka betalsätt erbjuder Kalsongshopen?

I dagsläget erbjuder vi Klarna som betalsätt som stödjer Swish, kort- och fakturabetalning.